نتایج نهایی مقالات پذیرفته شده برای ارائه سخنرانی:

عنوان مقاله نویسنده مسؤول
مطالعه تطبیقی علوم پایه سوم ابتدایی در ایران، عربستان، عمان، کویت، ترکیه و مالزی مریم کیانی برازجانی
مقایسه اثربخشی آموزش از طریق پاورپوینت در مقابل ارائه سخنرانی بر درک محتوای درس علوم تجربی دانش آموزان پایه ششم شهر بابل سپیده براریان طبری
تربیت معلم و دلایل ایجاد رشته آموزش علوم تجربی(بایدها و ضرورت ها) پرویز انصاری راد
نقش آموزش علوم در توسعه علوم و فناوری دانش بنیان ساجده فخرایی
اهمیت QR Code (کیوآر کد) و بررسی آن در کتاب‌های علوم تجربی کشورهای ایران، ترکیه، مالزی، عمان، کویت و عربستان علی رضا آورند
تحلیل محتوای کتاب علوم تجربی پایه چهارم مقطع ابتدایی براساس رویکرد سند تحول بنیادین با استفاده از روش پردازش اطلاعاتی آنتروپی‌ شانون مژگان حکیمیان
اثربخشی آموزش به‌ شیوه‌ معکوس بر یادگیری و یادداری علوم تجربی دانش‌آموزان دختر دوره ابتدایی ناحیه 2 یزد مرضیه شفیعی
آموزش مفاهیم علوم با استفاده از روش قصه گویی و بررسی اثربخشی آن بر رضایتمندی و پیشرفت تحصیلی دانش آموزان دختر پایه چهارم ابتدایی شهر یزد نجوا نوردی فهادانی
آموزش مبحث گیاهان با استفاده از اشعار و قصه های کودکانه و تأثیر آن بر پیشرفت درسی دانش آموزان پسر پایه دوم ابتدایی شهر یزد راضیه راحتیان