نتایج نهایی مقالات پذیرفته شده برای ارائه پوستر:

عنوان مقاله نویسنده مسؤول
بهبود نگرش دانش‌آموزان پایه ششم ابتدایی نسبت به درس علوم، از پژوهش تا عمل مهدیه آزادی یزدی
طراحی مرکز یادگیری مبحث ماشین ها و اثربخشی آن بر علاقه به درس دانش آموزان دختر پایه پنجم ابتدایی شهر یزد منصور دهقان منشادی
طراحی نرم افزار چندرسانه ای آموزش با موضوع زندگی و ادامۀ حیات و تأثیر آن در یادگیری- یادداری مفاهیم علوم پایه سوم ابتدایی دانش آموزان دختر شهرستان یزد نجمه شاهچراغی
اثربخشی آموزش علوم تجربی از طریق الگوی تدریس پیش سازمان دهنده بر رشد انگیزش تحصیلی دانش آموزان دختر پایه ششم ابتدایی مدارس یزد الهام السادات منتظری‌فر
طراحی مرکز یادگیری علوم در مبحث سنگ‌ها و تأثیر آن بر علاقه به درس دانش‌آموزان پسر پایه چهارم ابتدایی ناحیه یک یزد  مرجان مقیمی طاحونه
طراحی چند رسانه ‏ای آموزشی مبحث ماشین‏ های ساده و تأثیر آن بر پیشرفت درسی دانش‏ آموزان دختر پایه پنجم ناحیه 2 یزد مهدیه حسینی ابراهیم آباد
به کارگیری فناوری‌های نوین درآموزش علوم تجربی عادله دلیران
اثربخشی روش تدریس با استفاده از نقشه های مفهومی بر انگیزه تحصیلی دانش آموزان دوره ابتدایی در آموزش درس علوم محمدصادق محمدی هراتی
برنامه درسی قصد شده، اجراشده و کسب شده با تأکید بر پیامدهای حاصل از آنها در درس علوم تجربی پایه چهارم مقطع ابتدایی سمیه فلاح تفتی
جایگاه درس علوم تجربی در برنامه های درسی دانش آموزان کم توان ذهنی: چالش ها و راهکارها حمیده پاک مهر
نقش آزمایشگاه مجازی در افزایش انگیزش تحصیلی و بهبود یادگیری دانش آموزان ابتدایی فاطمه زارع
تحلیل نقش درس پژوهی در ارتقای یادگیری دروس علوم تجربی ابتدایی نرگس چراغی
رویکرد چرخه‌ی یادگیری در آموزش علوم مجید افشاری
تسهیل فرایند یادگیری مفهوم درس حرکت بدن در دانش آموزان پایه پنجم  آیدا کرمی
تحلیل نقش درس پژوهی و تاثیر آن در بهبود یادگیری دروس علوم تجربی ابتدایی نگین حیدری حجت
تسهیل یادگیری« اندازه گیری مواد» کتاب علوم تجربی سوم زهرا گلالی
بهبود یادگیری درس رنگین کمان کتاب علوم پایه پنجم ابتدایی ستاره امیدی یگانه
تحلیل‌ محتوای‌ بخش زمین‌شناسی‌کتاب علوم پایه ششم ابتدایی- براساس روش ‌ویلیام‌ رومی داریوش شرفی
تسهیل فرآیند یادگیری درس حرکت بدن کتاب علوم پایه پنجم ابتدایی پریسا مرادی
تسهیل یادگیری مفهوم درس زندگی ما و آب کتاب علوم تجربی مهسا زارعی
تسهیل فرآیند یادگیری درس سنگ ها در کتاب علوم پایه چهارم ابتدایی فاطمه خوش اندام
تسهیل یادگیری درس حرکت بدن آسیه ربانی
تحلیل محتوای بخش زمین شناسی کتاب های علوم تجربی متوسطه اول بر اساس روش ویلیام رومی امیر حسین جعفری شعار
بررسی تاثیر روش TLM مبتنی بر اصول سازنده در اموزش علوم تجربی در سطح مدرسه برای ارتقاء ارتباط ذاتی دانش اموزان با آموزش مریم تجدد
نقش درس پژوهی در تسهیل فرایند یادگیری علوم پایه چهارم فرزانه اشام
بررسی تاثیر آموزش به شیوه ترکیبی بر یادگیری دانشجو معلمان رشته آموزش علوم تجربی مرکز آموزش عالی شهید بهشتی تهران رضا دالوند
تسهیل یادگیری درس حرکت بدن علوم پنجم دبستان براساس درس پژوهی فاطمه شامحمدی سچکی
واکاوی بی‌علاقگی دانش‌آموزان به درس زیست‌شناسی با نگاه مفهومی و محتوایی فضل الله رضایی اردانی
تحلیل محتوای کتاب های علوم تجربی دوره متوسطه اول از منظر مولفه های اصلاح الگوهای مصرف و تولید کتایون حمیدی زاده
تسهیل یادگیری درس اندازه گیری مواد در دانش آموزان پایه سوم فائزه حقی قبادی
بررسی تاثیر فناوری اطلاعات در مدارس هوشمند بر آموزش درس علوم تجربی دبستان در شهر یزد اکرم امیری
تسهیل یادگیری درس آب ماده با ارزش کتاب علوم پایه سوم ابتدایی با رویکرد درس پژوهی فاطمه قیلانی زاده
ارتقاء یادگیری درس مواد اطراف ما در کتاب علوم پایه سوم ابتدایی فاطمه نظری
علاقمندسازی دانش آموزان پایه نهم به درس علوم تجربی(فیزیک) با بررسی محتوایی و مفهومی فضل الله رضایی اردانی
بهبود یادگیری درس هوای سالم، آب سالم علوم پایه دوم با رویکرد درس پژوهی ویدا پالانی جافی
بررسی پیامد های یاد گیری آزمایش های علوم با توجه به پیامد های فراشناختی و خلاقیت و کاربرد آن در زندگی دانش آموزان دوره ابتدایی علیرضا کفیری
رویکرد پروژه محور (pbl)در آموزش علوم تجربی فاطمه قاسمی
واکاوی چالش‌ کاربرد فناوری‌های نوین کمک آموزشی برای آموزش درس علوم تجربی طاهره تفکری بافقی
روش تدریس علوم تجربی به شیوه بارش مغزی خدیجه امیرمروتی
بررسی روش های مناسب و مؤثر در آموزش علوم تجربی مهدیه دهقانی
راه حل های پیشنهادی برای افزایش علاقمندی دانش‌آموزان به یادگیری مباحث علوم تجربی احمد براهوئی مقدم
یادگیری جذاب و اثربخش علوم تجربی برای شاگردان دوره ابتدایی با استفاده از رویکرد پروژه محور (PBL) بهاره سلمانی محمد آبادی
تحلیل محتوای کتاب علوم پایۀ چهارم دبستان: با رویکرد سبک شناسی لایه ای محمد فقیری
رویکرد پروژه محور در آموزش علوم ابتدایی مریم بداغی
تحلیل میزان همخوانی محتوای برنامه درسی علوم تجربی با ابعاد برنامه درسی پژوهش محور فاطمه زارع محمودآبادی
بررسی رویکرد علم، فناوری، جامعه و محیط زیست (STSE) در آموزش علوم دوره ابتدایی نگار مومنه
بررسی تطبیقی کتاب علوم تجربی پایه ششم‌ ابتدایی با اصول برنامه ریزی درسی از دیدگاه آموزگاران ابتدایی شهر یزد نجمه استادی مهرجردی
بهبود یادگیری درس سوم علوم تجربی پایه دوم دبستان (گردش زمین و زندگی ما 1) با رویکرد درس پژوهی گلاره احمدی
روش های کاربردی ارزشیابی کیفی، توصیفی درآموزش علوم تجربی دوره ابتدایی سید احمد موسوی
تحلیل و بررسی راهکارهای حفاظت از محیط زیست در کتب علوم ابتدایی عارفه زارع زاده
رفع ایرادات یادگیری دانش آموزان در درک مفهوم نیرو با رویکرد درس پژوهی اوین کریمی
بررسی تطبیقی درس علوم تجربی در ایران و کشور های منتخب (انگلستان و ژاپن) مهدیه فاضلی شورکی
آموزش علوم تجربی از طریق الگوی تدریس پیش سازمان دهنده و بررسی اثربخشی آن بر پیشرفت تحصیلی دانش‌آموزان پسر پایه چهارم ابتدایی شهریزد محبوبه قانع عزآبادی
تاثیر آموزش داستان های فلسفی بر خود تنظیمی دانش آموزان در درس علوم تجربی منصور دهقان منشادی
طراحی بازی های آموزشی بر اساس هوش چند گانه و تاثیر آن بر یادگیری درس علوم تجربی دانش آموزان پسر پایه سوم ابتدایی فاطمه ایزدی بیدانی
بررسی کتاب راهنمای علوم تجربی ویژه دانش آموزان دارای ناتوانی در یادگیری فاطمه محمدپور
بررسی تحلیلی ضریب تعامل و میزان پویایی پارمترهای متن، تصاویر و پرسش ها در کتاب علوم سال سوم مقطع ابتدایی حمید رضا وطن پور
تحلیل محتوای کتاب علوم پایه چهارم ابتدایی با توجه به روش خوانایی گانینگ و ضریب درگیری ویلیام رومی فاطمه حکیمی مزرعه نو
تحلیل محتوای ارتباطی تمرین های کتاب علوم تجربی پایۀ چهارم دبستان بر اساس اهداف تعیین شده در کتاب راهنمای معلم بهنام یاسمی
واکاوی مؤلفه های تربیت دینی - قرآنی در کتاب درسی علوم تجربی پایة ششم ابتدایی سید محمد علی میرجلیلی
جایگاه یادگیری همراه در آموزش فیزیک افسانه دهقانی
کج فهمی های رایج در آموزش علوم پایه پنجم ابتدایی و تحلیل راهکارهای مناسب بر اساس سبک یادگیری وارک صفیه مسعودی
تحلیل محتوای کتاب های علوم تجربی دوره ابتدایی براساس میزان توجه به مؤلفه زیست محیطی آب عاطفه فرهمند
اثربخشی استفاده از بازی‌های آموزشی بر پیشرفت درسی دانش‌آموزان در درس علوم الهه طهان
تحلیل محتوای علوم تجربی پایه اول ابتدایی به روش ویلیام رومی فائزه زینالی حسین بگلو
واکاوی تطابق محتوای برنامه‌ریزی درسی قصد شده آموزش علوم تجربی دانشگاه فرهنگیان با واحدهای یادگیری کتاب‌های علوم تجربی دوره اول متوسطه و شناسایی محتوای برنامه درسی مغفول صادق زارع‌صفت
طراحی نرم افزار چندرسانه‌ای آموزش علوم تجربی با موضوع گیاهان و تأثیر آن در یادگیری- یادداری مفاهیم علوم پایه سوم ابتدایی دانش آموزان دختر شهرستان بافق عارفه سلیمی
بررسی تحلیلی روش‌های نوین آموزش علوم تجربی در دوره ابتدایی عارفه سلیمی
استفاده از تکنیک بازی گونه سازی در آموزش علوم تجربی فاطمه محمدپور
تحلیل محتوای کتاب علوم پایه چهارم ابتدایی بر اساس توجه به تقویت روحیه پرسشگری با استفاده از تکنیک ویلیام رومی محدثه کلانتری سرچشمه
اهمیت و ضرورت تحلیل محتوای کتب درسی: پیشینه تحلیل کتب درسی علوم تجربی دوره ابتدایی با تأکید بر نظریه مریل و معرفی آن آمنه صدر
بررسی محتوای کتاب علوم تجربی پایه پنجم دبستان بر پایه نظریه هوش های چندگانه گاردنر زینب حسنی
تحلیل محتوای کتاب درسی علوم چهارم ابتدایی بر اساس میزان توجه به حیطه های بالای شناخت بلوم میترا حیدرزاده
بررسی تحلیلی چالش های یاددهی در اموزش علوم تجربی پایه اول ابتدایی منیره اسلامی نصرت آبادی
بررسی عوامل مؤثر بر کج‌فهمی دانش‌آموزان در زمینه نور و ابزارهای نوری طاهره رمضانیان
تحلیل محتوای کتاب فیزیک پایه یازدهم رشته ریاضی- فیزیک بر اساس رویکرد ماهیت علم محمدرضا فتحی
اهمیت افزودن محتوای آموزشی الگوی مصرف آب به کتاب علوم هفتم متوسطه اول نجمه صادقی پور
تحلیل محتوای کتاب‌های درسی علوم تجربی پنجم ابتدایی ایران، مالزی، ترکیه، عربستان، کویت و عمان مریم کیانی برازجانی
مطالعه تطبیقی کتاب علوم تجربی چهارم ابتدایی کشور ایران با کشورهای ترکیه، مالزی، عمان، کویت و عربستان مریم کیانی برازجانی
بررسی ارتقاء سواد علمی فناورانه (STL) دانش آموزان پایه ششم مقطع ابتدایی با استفاده از رویکرد علم، فناوری، جامعه و محیط زیست (STSE) در آموزش علوم تجربی محمد زینلی پور
تحلیل محتوای کتاب علوم پایه دوم براساس مهارت اجتماعی با روش ویلیام رومی فرخ اکرمی ابرقویی
تحلیل محتوای کتاب علوم پایه چهارم ابتدایی با توجه به اهمیت مقوله محیط زیست بر اساس تکنیک ویلیام رومی مژگان کیا
مطالعه‌ تطبیقی و نظرات پیشنهادی برای کتاب‌های علوم تجربی ایران با بررسی کتب علوم کشورهای مالزی، ترکیه، عربستان، عمان و کویت مریم کیانی برازجانی
بررسی تأثیر آموزش چندرسانه ای و زمینه محور در ایجاد نگرش مثبت دانش آموزان کم توان ذهنی دوره متوسطه اول نسبت به دروس مربوط به منابع آبی و خشکسالی حسین سراوانی
مقایسه عنصر محتوای برنامه درسی آموزش علوم تجربی در کشور ایران و آمریکا؛یک مطالعه تطبیقی محمد مهدی مسعودنیا
طراحی واحد یادگیری برای درس« برگی از تاریخ زمین» علوم پایه پنجم ابتدایی فاطمه السادات آقایی میبدی
بررسی و تحلیل یادگیری مشارکتی (GI) با یادگیری سنتی (سخنرانی) بر پیشرفت تحصیلی در علوم تجربی پایه پنجم ابتدایی شهرستان لنجان فاطمه زمانی
بررسی روش تدریس ایبسه و کاربرد آن در تدریس علوم تجربی دوره ابتدایی مهسا پاکنیا
تحلیل محتوای کتب علوم ابتدایی براساس توجه به صرفه جویی در منابع طبیعی مرضیه برزگری بنادکوکی

انجام یک تیتراسیون اسید – باز در منزل با استفاده از مواد و وسایل در دسترس

مهشید گلستانه

استراتژی‌های آموزش علوم تجربی دوره ابتدایی

قدرت عبادی مناس