نتایج نهایی مقالات پذیرفته شده برای ارائه سخنرانی:
| عنوان مقاله | نویسنده مسؤول |
| مطالعه تطبیقی علوم پایه سوم ابتدایی در ایران، عربستان، عمان، کویت، ترکیه و مالزی | مریم کیانی برازجانی |
| مقایسه اثربخشی آموزش از طریق پاورپوینت در مقابل ارائه سخنرانی بر درک محتوای درس علوم تجربی دانش آموزان پایه ششم شهر بابل | سپیده براریان طبری |
| تربیت معلم و دلایل ایجاد رشته آموزش علوم تجربی(بایدها و ضرورت ها) | پرویز انصاری راد |
| نقش آموزش علوم در توسعه علوم و فناوری دانش بنیان | ساجده فخرایی |
| اهمیت QR Code (کیوآر کد) و بررسی آن در کتابهای علوم تجربی کشورهای ایران، ترکیه، مالزی، عمان، کویت و عربستان | علی رضا آورند |
| تحلیل محتوای کتاب علوم تجربی پایه چهارم مقطع ابتدایی براساس رویکرد سند تحول بنیادین با استفاده از روش پردازش اطلاعاتی آنتروپی شانون | مژگان حکیمیان |
| اثربخشی آموزش به شیوه معکوس بر یادگیری و یادداری علوم تجربی دانشآموزان دختر دوره ابتدایی ناحیه 2 یزد | مرضیه شفیعی |
| آموزش مفاهیم علوم با استفاده از روش قصه گویی و بررسی اثربخشی آن بر رضایتمندی و پیشرفت تحصیلی دانش آموزان دختر پایه چهارم ابتدایی شهر یزد | نجوا نوردی فهادانی |
| آموزش مبحث گیاهان با استفاده از اشعار و قصه های کودکانه و تأثیر آن بر پیشرفت درسی دانش آموزان پسر پایه دوم ابتدایی شهر یزد | راضیه راحتیان |