نتایج نهایی مقالات پذیرفته شده برای ارائه پوستر:
عنوان مقاله | نویسنده مسؤول |
بهبود نگرش دانشآموزان پایه ششم ابتدایی نسبت به درس علوم، از پژوهش تا عمل | مهدیه آزادی یزدی |
طراحی مرکز یادگیری مبحث ماشین ها و اثربخشی آن بر علاقه به درس دانش آموزان دختر پایه پنجم ابتدایی شهر یزد | منصور دهقان منشادی |
طراحی نرم افزار چندرسانه ای آموزش با موضوع زندگی و ادامۀ حیات و تأثیر آن در یادگیری- یادداری مفاهیم علوم پایه سوم ابتدایی دانش آموزان دختر شهرستان یزد | نجمه شاهچراغی |
اثربخشی آموزش علوم تجربی از طریق الگوی تدریس پیش سازمان دهنده بر رشد انگیزش تحصیلی دانش آموزان دختر پایه ششم ابتدایی مدارس یزد | الهام السادات منتظریفر |
طراحی مرکز یادگیری علوم در مبحث سنگها و تأثیر آن بر علاقه به درس دانشآموزان پسر پایه چهارم ابتدایی ناحیه یک یزد | مرجان مقیمی طاحونه |
طراحی چند رسانه ای آموزشی مبحث ماشین های ساده و تأثیر آن بر پیشرفت درسی دانش آموزان دختر پایه پنجم ناحیه 2 یزد | مهدیه حسینی ابراهیم آباد |
به کارگیری فناوریهای نوین درآموزش علوم تجربی | عادله دلیران |
اثربخشی روش تدریس با استفاده از نقشه های مفهومی بر انگیزه تحصیلی دانش آموزان دوره ابتدایی در آموزش درس علوم | محمدصادق محمدی هراتی |
برنامه درسی قصد شده، اجراشده و کسب شده با تأکید بر پیامدهای حاصل از آنها در درس علوم تجربی پایه چهارم مقطع ابتدایی | سمیه فلاح تفتی |
جایگاه درس علوم تجربی در برنامه های درسی دانش آموزان کم توان ذهنی: چالش ها و راهکارها | حمیده پاک مهر |
نقش آزمایشگاه مجازی در افزایش انگیزش تحصیلی و بهبود یادگیری دانش آموزان ابتدایی | فاطمه زارع |
تحلیل نقش درس پژوهی در ارتقای یادگیری دروس علوم تجربی ابتدایی | نرگس چراغی |
رویکرد چرخهی یادگیری در آموزش علوم | مجید افشاری |
تسهیل فرایند یادگیری مفهوم درس حرکت بدن در دانش آموزان پایه پنجم | آیدا کرمی |
تحلیل نقش درس پژوهی و تاثیر آن در بهبود یادگیری دروس علوم تجربی ابتدایی | نگین حیدری حجت |
تسهیل یادگیری« اندازه گیری مواد» کتاب علوم تجربی سوم | زهرا گلالی |
بهبود یادگیری درس رنگین کمان کتاب علوم پایه پنجم ابتدایی | ستاره امیدی یگانه |
تحلیل محتوای بخش زمینشناسیکتاب علوم پایه ششم ابتدایی- براساس روش ویلیام رومی | داریوش شرفی |
تسهیل فرآیند یادگیری درس حرکت بدن کتاب علوم پایه پنجم ابتدایی | پریسا مرادی |
تسهیل یادگیری مفهوم درس زندگی ما و آب کتاب علوم تجربی | مهسا زارعی |
تسهیل فرآیند یادگیری درس سنگ ها در کتاب علوم پایه چهارم ابتدایی | فاطمه خوش اندام |
تسهیل یادگیری درس حرکت بدن | آسیه ربانی |
تحلیل محتوای بخش زمین شناسی کتاب های علوم تجربی متوسطه اول بر اساس روش ویلیام رومی | امیر حسین جعفری شعار |
بررسی تاثیر روش TLM مبتنی بر اصول سازنده در اموزش علوم تجربی در سطح مدرسه برای ارتقاء ارتباط ذاتی دانش اموزان با آموزش | مریم تجدد |
نقش درس پژوهی در تسهیل فرایند یادگیری علوم پایه چهارم | فرزانه اشام |
بررسی تاثیر آموزش به شیوه ترکیبی بر یادگیری دانشجو معلمان رشته آموزش علوم تجربی مرکز آموزش عالی شهید بهشتی تهران | رضا دالوند |
تسهیل یادگیری درس حرکت بدن علوم پنجم دبستان براساس درس پژوهی | فاطمه شامحمدی سچکی |
واکاوی بیعلاقگی دانشآموزان به درس زیستشناسی با نگاه مفهومی و محتوایی | فضل الله رضایی اردانی |
تحلیل محتوای کتاب های علوم تجربی دوره متوسطه اول از منظر مولفه های اصلاح الگوهای مصرف و تولید | کتایون حمیدی زاده |
تسهیل یادگیری درس اندازه گیری مواد در دانش آموزان پایه سوم | فائزه حقی قبادی |
بررسی تاثیر فناوری اطلاعات در مدارس هوشمند بر آموزش درس علوم تجربی دبستان در شهر یزد | اکرم امیری |
تسهیل یادگیری درس آب ماده با ارزش کتاب علوم پایه سوم ابتدایی با رویکرد درس پژوهی | فاطمه قیلانی زاده |
ارتقاء یادگیری درس مواد اطراف ما در کتاب علوم پایه سوم ابتدایی | فاطمه نظری |
علاقمندسازی دانش آموزان پایه نهم به درس علوم تجربی(فیزیک) با بررسی محتوایی و مفهومی | فضل الله رضایی اردانی |
بهبود یادگیری درس هوای سالم، آب سالم علوم پایه دوم با رویکرد درس پژوهی | ویدا پالانی جافی |
بررسی پیامد های یاد گیری آزمایش های علوم با توجه به پیامد های فراشناختی و خلاقیت و کاربرد آن در زندگی دانش آموزان دوره ابتدایی | علیرضا کفیری |
رویکرد پروژه محور (pbl)در آموزش علوم تجربی | فاطمه قاسمی |
واکاوی چالش کاربرد فناوریهای نوین کمک آموزشی برای آموزش درس علوم تجربی | طاهره تفکری بافقی |
روش تدریس علوم تجربی به شیوه بارش مغزی | خدیجه امیرمروتی |
بررسی روش های مناسب و مؤثر در آموزش علوم تجربی | مهدیه دهقانی |
راه حل های پیشنهادی برای افزایش علاقمندی دانشآموزان به یادگیری مباحث علوم تجربی | احمد براهوئی مقدم |
یادگیری جذاب و اثربخش علوم تجربی برای شاگردان دوره ابتدایی با استفاده از رویکرد پروژه محور (PBL) | بهاره سلمانی محمد آبادی |
تحلیل محتوای کتاب علوم پایۀ چهارم دبستان: با رویکرد سبک شناسی لایه ای | محمد فقیری |
رویکرد پروژه محور در آموزش علوم ابتدایی | مریم بداغی |
تحلیل میزان همخوانی محتوای برنامه درسی علوم تجربی با ابعاد برنامه درسی پژوهش محور | فاطمه زارع محمودآبادی |
بررسی رویکرد علم، فناوری، جامعه و محیط زیست (STSE) در آموزش علوم دوره ابتدایی | نگار مومنه |
بررسی تطبیقی کتاب علوم تجربی پایه ششم ابتدایی با اصول برنامه ریزی درسی از دیدگاه آموزگاران ابتدایی شهر یزد | نجمه استادی مهرجردی |
بهبود یادگیری درس سوم علوم تجربی پایه دوم دبستان (گردش زمین و زندگی ما 1) با رویکرد درس پژوهی | گلاره احمدی |
روش های کاربردی ارزشیابی کیفی، توصیفی درآموزش علوم تجربی دوره ابتدایی | سید احمد موسوی |
تحلیل و بررسی راهکارهای حفاظت از محیط زیست در کتب علوم ابتدایی | عارفه زارع زاده |
رفع ایرادات یادگیری دانش آموزان در درک مفهوم نیرو با رویکرد درس پژوهی | اوین کریمی |
بررسی تطبیقی درس علوم تجربی در ایران و کشور های منتخب (انگلستان و ژاپن) | مهدیه فاضلی شورکی |
آموزش علوم تجربی از طریق الگوی تدریس پیش سازمان دهنده و بررسی اثربخشی آن بر پیشرفت تحصیلی دانشآموزان پسر پایه چهارم ابتدایی شهریزد | محبوبه قانع عزآبادی |
تاثیر آموزش داستان های فلسفی بر خود تنظیمی دانش آموزان در درس علوم تجربی | منصور دهقان منشادی |
طراحی بازی های آموزشی بر اساس هوش چند گانه و تاثیر آن بر یادگیری درس علوم تجربی دانش آموزان پسر پایه سوم ابتدایی | فاطمه ایزدی بیدانی |
بررسی کتاب راهنمای علوم تجربی ویژه دانش آموزان دارای ناتوانی در یادگیری | فاطمه محمدپور |
بررسی تحلیلی ضریب تعامل و میزان پویایی پارمترهای متن، تصاویر و پرسش ها در کتاب علوم سال سوم مقطع ابتدایی | حمید رضا وطن پور |
تحلیل محتوای کتاب علوم پایه چهارم ابتدایی با توجه به روش خوانایی گانینگ و ضریب درگیری ویلیام رومی | فاطمه حکیمی مزرعه نو |
تحلیل محتوای ارتباطی تمرین های کتاب علوم تجربی پایۀ چهارم دبستان بر اساس اهداف تعیین شده در کتاب راهنمای معلم | بهنام یاسمی |
واکاوی مؤلفه های تربیت دینی - قرآنی در کتاب درسی علوم تجربی پایة ششم ابتدایی | سید محمد علی میرجلیلی |
جایگاه یادگیری همراه در آموزش فیزیک | افسانه دهقانی |
کج فهمی های رایج در آموزش علوم پایه پنجم ابتدایی و تحلیل راهکارهای مناسب بر اساس سبک یادگیری وارک | صفیه مسعودی |
تحلیل محتوای کتاب های علوم تجربی دوره ابتدایی براساس میزان توجه به مؤلفه زیست محیطی آب | عاطفه فرهمند |
اثربخشی استفاده از بازیهای آموزشی بر پیشرفت درسی دانشآموزان در درس علوم | الهه طهان |
تحلیل محتوای علوم تجربی پایه اول ابتدایی به روش ویلیام رومی | فائزه زینالی حسین بگلو |
واکاوی تطابق محتوای برنامهریزی درسی قصد شده آموزش علوم تجربی دانشگاه فرهنگیان با واحدهای یادگیری کتابهای علوم تجربی دوره اول متوسطه و شناسایی محتوای برنامه درسی مغفول | صادق زارعصفت |
طراحی نرم افزار چندرسانهای آموزش علوم تجربی با موضوع گیاهان و تأثیر آن در یادگیری- یادداری مفاهیم علوم پایه سوم ابتدایی دانش آموزان دختر شهرستان بافق | عارفه سلیمی |
بررسی تحلیلی روشهای نوین آموزش علوم تجربی در دوره ابتدایی | عارفه سلیمی |
استفاده از تکنیک بازی گونه سازی در آموزش علوم تجربی | فاطمه محمدپور |
تحلیل محتوای کتاب علوم پایه چهارم ابتدایی بر اساس توجه به تقویت روحیه پرسشگری با استفاده از تکنیک ویلیام رومی | محدثه کلانتری سرچشمه |
اهمیت و ضرورت تحلیل محتوای کتب درسی: پیشینه تحلیل کتب درسی علوم تجربی دوره ابتدایی با تأکید بر نظریه مریل و معرفی آن | آمنه صدر |
بررسی محتوای کتاب علوم تجربی پایه پنجم دبستان بر پایه نظریه هوش های چندگانه گاردنر | زینب حسنی |
تحلیل محتوای کتاب درسی علوم چهارم ابتدایی بر اساس میزان توجه به حیطه های بالای شناخت بلوم | میترا حیدرزاده |
بررسی تحلیلی چالش های یاددهی در اموزش علوم تجربی پایه اول ابتدایی | منیره اسلامی نصرت آبادی |
بررسی عوامل مؤثر بر کجفهمی دانشآموزان در زمینه نور و ابزارهای نوری | طاهره رمضانیان |
تحلیل محتوای کتاب فیزیک پایه یازدهم رشته ریاضی- فیزیک بر اساس رویکرد ماهیت علم | محمدرضا فتحی |
اهمیت افزودن محتوای آموزشی الگوی مصرف آب به کتاب علوم هفتم متوسطه اول | نجمه صادقی پور |
تحلیل محتوای کتابهای درسی علوم تجربی پنجم ابتدایی ایران، مالزی، ترکیه، عربستان، کویت و عمان | مریم کیانی برازجانی |
مطالعه تطبیقی کتاب علوم تجربی چهارم ابتدایی کشور ایران با کشورهای ترکیه، مالزی، عمان، کویت و عربستان | مریم کیانی برازجانی |
بررسی ارتقاء سواد علمی فناورانه (STL) دانش آموزان پایه ششم مقطع ابتدایی با استفاده از رویکرد علم، فناوری، جامعه و محیط زیست (STSE) در آموزش علوم تجربی | محمد زینلی پور |
تحلیل محتوای کتاب علوم پایه دوم براساس مهارت اجتماعی با روش ویلیام رومی | فرخ اکرمی ابرقویی |
تحلیل محتوای کتاب علوم پایه چهارم ابتدایی با توجه به اهمیت مقوله محیط زیست بر اساس تکنیک ویلیام رومی | مژگان کیا |
مطالعه تطبیقی و نظرات پیشنهادی برای کتابهای علوم تجربی ایران با بررسی کتب علوم کشورهای مالزی، ترکیه، عربستان، عمان و کویت | مریم کیانی برازجانی |
بررسی تأثیر آموزش چندرسانه ای و زمینه محور در ایجاد نگرش مثبت دانش آموزان کم توان ذهنی دوره متوسطه اول نسبت به دروس مربوط به منابع آبی و خشکسالی | حسین سراوانی |
مقایسه عنصر محتوای برنامه درسی آموزش علوم تجربی در کشور ایران و آمریکا؛یک مطالعه تطبیقی | محمد مهدی مسعودنیا |
طراحی واحد یادگیری برای درس« برگی از تاریخ زمین» علوم پایه پنجم ابتدایی | فاطمه السادات آقایی میبدی |
بررسی و تحلیل یادگیری مشارکتی (GI) با یادگیری سنتی (سخنرانی) بر پیشرفت تحصیلی در علوم تجربی پایه پنجم ابتدایی شهرستان لنجان | فاطمه زمانی |
بررسی روش تدریس ایبسه و کاربرد آن در تدریس علوم تجربی دوره ابتدایی | مهسا پاکنیا |
تحلیل محتوای کتب علوم ابتدایی براساس توجه به صرفه جویی در منابع طبیعی | مرضیه برزگری بنادکوکی |
انجام یک تیتراسیون اسید – باز در منزل با استفاده از مواد و وسایل در دسترس |
مهشید گلستانه |
استراتژیهای آموزش علوم تجربی دوره ابتدایی |
قدرت عبادی مناس |